Politica de livrare și retur

  1. Marfa poate fi livrată numai pe teritoriul României sau în Italia. Bunurile vor fi livrate la locul stabilit de cumpărător, pe teritoriul menționat.
  2. Dacă furnizorul este obligat să livreze mărfurile la locul stabilit de cumpărător în comanda de cumpărare, cumpărătorul este obligat să accepte mărfurile la livrare.
  3. Costurile de livrare pentru livrarea bunurilor către cumpărător sunt între 5 și 18 euro (după caz), TVA inclus.
  4. În cazul în care mărfurile sunt pe stoc, furnizorul va livra mărfurile cumpărătorului în termen de 5 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii.
  5. Dacă mărfurile trebuie livrate în mod repetat sau într-un mod diferit de modul indicat în comandă din motive din partea cumpărătorului, cumpărătorul este obligat să plătească cheltuielile legate de livrarea repetată a mărfurilor, respectiv cheltuieli legate de o altă modalitate de livrare.
  6. Imediat după livrarea mărfii, cumpărătorul este obligat să verifice mărfurile împreună cu transportatorul pentru deteriorarea ambalajului de expediere și, în cazul descoperirii unor daune, cumpărătorul este obligat să informeze imediat transportatorul și să descrie daunele în scurt timp în factura de livrare în timpul confirmării acesteia. În cazul descoperirii unei daune extinse asupra ambalajului, cumpărătorul are dreptul să nu accepte expedierea de la transportator. Prin semnarea facturii de livrare, cumpărătorul confirmă faptul că ambalajul expedierii care conține mărfuri nu a fost afectat și că orice reclamație ulterioară cu privire la încălcarea ambalajelor de expediere nu poate fi luată în considerare.
  7. Dacă cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare, cumpărătorul suportă cheltuielile aferente returnării mărfii către furnizor.
Shopping Cart